LLAR RESIDÈNCIA EL SOPLUIG

Número de Registre de Servei: S06222.

La Llar Residència El Sopluig és un servei residencial destinat a persones adultes amb discapacitat intel·lectual, preferentment de la comarca del Pla de l'Estany, que per diferents motius necessiten d'un lloc per viure.

A la llar residència es garanteix una atenció personal i sanitària, es potencia la participació en la dinàmica quotidiana i es fomenta el contacte amb la família. És un servei que s’adequa a les característiques individuals de les persones que hi viuen, oferint diferents nivells de suport i s'utilitzen, en la mesura que és possible, les recursos comunitaris (CAP, supermercat, etc.).

A través de l'assemblea mensual, les persones amb discapacitat, proposen temes sobre de funcionament del servei, convivència, proposta d'activitats, etc.

La Llar residència té un total de 18 places, de les quals 16 són permanents i dues són de respir familiar.

La Llar Residència El Sopluig és un servei de titularitat i gestió propia de la Fundació Estany, la qual estableix conveni amb l’ICASS pel manteniment de les seves places.